BEZOEK ONZE SHOWROOM IN AMSTERDAM      |       BEPAAL ZELF UW BEZORGDAG |      GRATIS VERZENDING |  GRATIS ADVIES: 020-7008203

Klacht of transportschade? Bekijk onderstaande informatie.

 

Vragen

Heeft u vragen over de producten en/of diensten van LifestyleLiving24 en vindt u geen antwoord op deze pagina? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Klachten & Transportschade

Bij LifestyleLiving24 staat klanttevredenheid hoog aangeschreven. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met een product of eventuele transportschade willen melden dan horen wij dit graag.

Natuurlijk kunt u ons daar direct over bellen maar bij schade of bij incomplete leveringen accepteren wij uw klacht alleen per e-mail via info@lifestyle-living24.nl 
Zo houden wij altijd controle over uw klacht en de status van de opvolging. Vermeld altijd duidelijk het klantennummer, het bestelnummer en een korte omschrijving van de klacht. Tevens ontvangen wij graag 2 of 3 foto's om de klacht op afstand te beoordelen en te overleggen met onze leveranciers en vervoerders. Zware foto bestanden boven 1 MB verzenden? Geen probleem, maar verstuur dit dan snel en makkelijk via een "file transfer" bijvoorbeeld www.wetransfer.info

Wij streven ernaar om binnen 24 - 48 uur met een reactie te komen en uiterlijk binnen 5 werkdagen een oplossing te bieden over uw klacht.

 

Suggesties & Geschillen

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? LifestyleLiving24 verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs! Laat het ons weten via de klantenservice of bel ons via 020-7008203.

Mocht klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kun je het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Deze commissie behandelt op onafhankelijke wijze geschillen met webwinkels die lid zijn van Thuiswinkel.org (zoals LifestyleLiving24). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Dit platform is door de Europese Commissie in het leven geroepen zodat consumenten en ondernemers gemakkelijker én in hun eigen taal een geschil kunnen voorleggen aan de juiste geschillencommissie, bijvoorbeeld bij aankopen over de grens. Als derde optie bieden wij je de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de geschillencommissie van het CBW.